Panasonic SC-AK270

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-AK270 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jorgje 12-05-2009
Geschreven voor: Panasonic SC-AK270

Sinds gisteren in het bezit.

Verpakking: goed, ruim verpakt in de doos, net zakje met handleidingen in zeker 10 talen erbij.

Neerzetten: groot probleem en voor mij HET grote minpunt van deze stereoset: de kabeltjes tussen de speakers en de set zijn maar één meter lang. Dit betekent dat je geen andere keuze hebt dan de speakers naast de set te zetten. Dat wordt dus weer knippen en tussenstukjes erin zetten. Wat mij betreft een zeer slecht punt.

Aansluiten rest: prima, niets bijzonders. De stekkertjes van de speakers klikken niet helemaal goed vast.

Installeren: je kunt ervoor kiezen om hem automatisch de radiozenders te zoeken en op te slaan, ik koos voor handmatig. Gaat prima, maar hij gaat wel heel langzaam langs de frequenties. Zou handig zijn als je ze kon intoetsen.

Onderdelen apart
Radio: 25 voorkeuzezenders op FM is voor mij meer dan voldoende.
MP3: hij speelt geen WMA af, wel MP3. Nog geen MP3-CD's geprobeerd, maar hij heeft geen enkel probleem met mijn geheugenstick.
Tape: het had er van mij niet opgehoeven, maar er zit een tapedeck in. Hij gaat open en dicht, meer heb ik niet geprobeerd.
CD: 5-CDwisselaar met MP3-ondersteuning, voor mij de belangrijkste reden om dit apparaat te kopen. De bediening was voor mij even wennen, maar eigenlijk wel logisch.

Geluidskwaliteit: mijn kat is heel wat gewend, maar toen ik hem redelijk ver opendraaide, schrok hij toch. Geluid blijft ook erg zuiver bij hogere volumes, bas is goed.

Conclusie: prima toestel, heel erg jammer van de korte kabeltjes naar de speakers. Echt een tegenvaller.